Saturday, November 26, 2011

Tuhan Yesus, benar!

CLICK JIKA ANDA RAGU RAGU AKAN TUHAN YESUS --> http://domba2domba.blogspot.com/2011/08/kesaksian-brani-duyon-bahagian-2-enam.html SAYA PERCAYA, SEGALA KERAGUAN ANDA AKAN HILANG!

---berikut mrupakan kesaksian seorang hamba Tuhan--- Tuhan Yesus berpesan kepada hamba tersebut.. ada 6 pesanan kesemuanya..

Pada waktu petang tadi, saya bertanya kepada Tuhan sambil melihat awan di langit... jika difikir-fikir semula, saya meragui sebenarnya.. saya ragu akan kewujudanNya.. saya meragui akan kewujudan syurga.. saya meragui akan segala-galanya yg berkaitan denganNya. termasuk hari dimana Tuhan Yesus akan datang buat kedua kalinya.. benar ka? atau dongengan~ hati ku terbahagi kepada 2.. ya atau tidak.

Akibat mengantuk, saya mengiyakan saja walaupun saya tahu jauh di lubuk hati saya masih meraguinya.. mungkin saya takut untuk menidakkannya kerana setahun lebih saya dah didedahkan dengan ajaran Tuhan Yesus.. jadi kebenaran ada di situ.. cuma kadangkala saya ragu ragu. now that im thinking of this.. adakah saya kurang melayan Tuhan, jalan yang saya lalui semakin gelap? semakin menyimpang? oh.. adakah ini kerja syaitan? membawa hati ku jauh? oh, Tuhan.. bersalah sungguh hamba mu ini.. okay balik kepada cerita kita. 
so, tadi saya main facebook.. ternampak kakak sorang ni online.. kakak ni seorang yang setia melayan Tuhan, seriously setia.. suka saya dengan peribadi kakak ni~ ^_^ so saya view profile kakak ni.. then, terserempak dengan blog ni*yg tertera dlm wall kakak* so tekan.. then habis baca yg tu.. yg mngenai kesaksian seorang hamba.. then saya ternampak satu link di sebelah *yg tertera di atas* jadi saya baca.. and boy i tell ya! it really open my eyes! 

Link tersebut sesuai dibaca untuk kristian yang percaya tapi keraguan masih ada.. seperti saya yg dahulu. baca la dengan harapan. then leave everything to Him. He is real! Jesus is real and so is heaven! I want to go there! I want all the Christians, no..i WANT EVERYBODY GOES TO HEAVEN! for it is real! Praise the Lord for all the witnesses! they shared a great deal of telling the whole world that our Father is exists! Haleluya! Amen!

No comments:

Post a Comment